Selasa, 29 Mac 2011

JALAN2 MAKAN ANGIN

Sabtu lepas saya meluangkan masa bersama isteri, anak2 dan anak buah...Sudah lama saya tak berjalan bersama, apa tidaknya tiap2 ada cuti...mesti ada trip memancing. Tapi hari sabtu lepas saya dah berjanji dengan isteri dan anak2 nak bawa diorang shoping dan jalan2 ke KK. So apa lagi, anak2 dan anak buah gembiralah. Untuk laluan pertama saya bawa mereka ke CP dan menjelang petang ke Pusat Pancutan Air Berirama (Taman Perdana) Tg.Aru. AIR PANCUT BERIRAMA..... MACAM2 ADA WARNANYA....EHEHHE

CANTIK TAK????

SYOK MELIHATNYA....EHEHEH
KEGEMARAN ANAK AKU...
KENAPA MUKA TU ADIK...???
WAH!!!.........SUKANYA DIA DAPAT BERMAIN....EHEHEH
TENGOK PAPA!!!!.........AISY PANDAIKAN???
MERAJUK NAMPAK????
NI ANAK BUAH AKU....SAFRA
MY MEM...
ANAK BUAH AKU DENGAN KAKAK SEPUPUNYA...
INILAH KELUARGA AKU....
MACAM2 GAYA ADIK....

Tiada ulasan:

Catat Ulasan